Tipszakelijk

Ontdek de Magic Manager: jouw hulp bij eventbeheer en meer

Magic Manager

Een horeca onderneming runnen gaat gepaard met de nodige uitdagingen. Vooral wanneer er regelmatig evenementen plaatsvinden op jouw locatie, zul je flink wat moeten regelen om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Daar is nu ook een online oplossing voor die je gemakkelijk integreert in je website: de Magic Manager. Deze online manager zorgt er niet alleen voor dat je alle gegevens en informatie paraat hebt, maar dat je ook makkelijker en sneller contact hebt met klanten en leveranciers. Wist je dat je met de Magic event manager 65% meer offertes aangevraagd krijgt? Ontdek hier zelf alle andere voordelen!

Maak kennis met de Magic Manager

De Magic Manager is dé online manager waarmee je vergaderingen, verjaardagen, bruiloften en tal van andere feesten en evenementen gemakkelijk kunt regelen. Dit cloud-based systeem kun je eenvoudig integreren in jouw website: alle instellingen, kleuren en foto’s worden aangepast op jouw locatie. Zo blijft alles voor jezelf, maar ook voor je vaste klanten en leveranciers duidelijk en overzichtelijk. Wat heeft deze online manager jou te bieden? Wil jij een:

  • Een complete event manager voor het beheren van al je events?
  • Een manager waarbij je alles op één plek vindt: van keukensheets en draaiboeken tot offertes en klantenbeheer?
  • Een online event manager waar je veel meer efficiëntie uit kunt halen?

Dan is het slim om te kiezen voor de Magic Manager! Veel ondernemers uit de horeca zijn nog steeds op zoek naar een effectieve en klantvriendelijke software. Daar komt met het gebruik van Magic verandering in. Je bent niet alleen verzekerd van meer overzicht, maar je profiteert ook van tijdsbesparing en meer aanvragen van offertes. 

De Magic event manager in 4 stappen

Geen effectieve en klantvriendelijke software voor de horeca? Die tijden zijn nu veranderd, want er is met de Magic event manager een nieuw tijdperk aangebroken voor ondernemers in de horeca. De Magic Manager is de complete bron van al je informatie. Je kunt hier jouw agenda beheren, maar ook de administratie bijhouden, de statistieken inzien en contact onderhouden met je klanten en leveranciers. Er is sprake van 80% tijdsbesparing met de introductie van de Magic Manager binnen jouw bedrijf. Maar hoe werkt deze manager precies en hoe kun jij dit gebruiken? Je gaat aan de slag in stappen:

  • Stap 1: Integreer in de website
  • Stap 2: Beheer al je evenementen
  • Stap 3: Ga aan de slag met offertes
  • Stap 4: Bespaar tijd en verhoog je omzet

Stap 1: Integreer in de website

De eerste stap van het proces is het in gebruik nemen van de Magic Manager. Je kunt er voor kiezen om eerst een demo van de Magic event Manager aan te vragen. Op deze manier heb je de tijd om nader kennis te maken met dit programma en weet je precies wat je kunt verwachten. Ga op je gemak aan de gang met Magic en ontdek de waarde van dit online systeem waarmee je alles binnen jouw onderneming kunt regelen. Magic is de oplossing in hospitality en daar kun jij van gaan profiteren.

Stap 2: Beheer al je evenementen

Wanneer je de Magic event Manager eenmaal hebt geïntegreerd op je website kun je ermee aan de slag gaan. Met deze software kun je al je evenementen op één plek regelen. Of het nu gaat om een bruiloft, een verjaardag of een vergadering: alle onderdelen van een evenement regel je met Magic. Omdat alles samenkomt op een plek krijg je unieke inzichten en kun je gaan zien op welke plekken je nog efficiënter kunt werken. Met de Magic Manager kun je onder andere het volgende regelen en inzien:

  • Klantenbeheer
  • Agenda
  • Keukensheets
  • To-do lijsten
  • Factureren
  • Statistieken

Stap 3: Ga aan de slag met offertes

Een van de belangrijkste voordelen die je zult ervaren van de Magic Manager is de manier waarop offertes worden gemaakt. Dankzij de vele toepassingen van de event manager kun jij een zeer gedetailleerde offerte maken voor ieder event. Daarnaast is er ook online toegang voor klanten zodat de offerte zo specifiek mogelijk gemaakt kan worden. Van zalen tot dieetwensen: het is allemaal online te regelen. De offerte-planner van Magic is uniek en wordt steeds meer gebruikt door horecaondernemers. Hiermee kun je:

  • Een online offerte maken integreren op je website;
  • Klanten zelf een arrangement laten kiezen of een zeer gedetailleerde offerte laten maken;
  • Klanten het event laten plannen en online betalen;
  • Communiceren met de klant via de Magic Manager en live wijzigingen doorvoeren in de offerte of het event.

Stap 4: Bespaar tijd en verhoog je omzet

Een van de belangrijkste zaken waar je mee te maken krijgt wanneer je gebruik gaat maken van Magic is het besparen van tijd. Nu moet je alles apart bijhouden en kost het je veel tijd en moeite om dit allemaal te regelen. Events plannen, de administratie bijhouden en duidelijke offertes maken: dit neemt veel tijd in beslag. Daarnaast geven veel horecaondernemers aan het overzicht vaak te missen. Hierdoor worden fouten gemaakt en loop je omzet mis.

Dat verandert met de komst van de Magic event manager. Omdat alle informatie zich op één plek bevindt; heb je veel meer overzicht en kost het onderhouden van administratie veel minder tijd. Je bespaart tot 80% aan tijd! Daarnaast is het aanvragen van een offerte op je website veel aantrekkelijker met het online systeem van Magic. Hierdoor zul je een verhoging merken van het aantal aanvragen via je website. En omdat je deze ook gemakkelijk kunt verwerken, kun je altijd de beste service blijven bieden.

De Magic Manager: een nieuw tijdperk voor horeca

Ben jij benieuwd naar wat Magic voor je kan betekenen? Vraag gemakkelijk en snel een demo aan, zodat je kunt kennismaken met de Magic event manager en alle voordelen die hierbij komen kijken. Bespaar tijd, profiteer van een duidelijk overzicht en geeft klanten de mogelijkheid om een gedetailleerde offerte samen te stellen. Op deze manier regel jij de beste evenementen en profiteer je van meer aanvragen en meer tijd. Bekijk al je opties online en neem vrijblijvend contact op met een expert voor meer informatie.

Geef een reactie